tisdag 28 augusti 2012

En liten kylincident

Har varit ett tag sedan jag skrev, men det har som vanligt varit fullt upp med allt! I helgen fick vi två dagar ledigt och jag åkte hem till mina släktingar som jag bara någon månad innan jag kom till skolan fick reda på bor bara 40 minuter från skolan. Hade en jättebra helg som gick alldeles för fort! När jag kom tillbaka till skolan luktade det sur mjölk, yogurt och ruttna bär i hela rummet. Jag och min roomie möblerade om lite innan vi åkte hem över helgen, men glömde förstås att koppla tillbaka kylen efter att ha flyttat på den. Ska man se det från den ljusa sidan behövde både kylen och frysen frostas av. Hade tänkt be mamma skicka Hushållspraktikan (hur-man-tar-hand-om-ett hem-boken), men det problemet löste ju sig självt.

Bild på mitt rum. Min säng till vänster, som 
man kan se på den lilla söta Sverigeflaggan



Fotbollsryggorna på plats.


Har fått upp lite grejer på väggarna ovanför mitt skrivbord.
Vykort och scheman. Fick den söta lilla katten från Sandras snälla mormor! 



Huset jag bor i från utsidan.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar