lördag 18 augusti 2012

Ledig dag

Har haft en strålande dag här i North Carolina! Fick två dagar ledigt eftersom vi hade match igår. Vi vann med 2-1 på förlängning mot East Carolina och efter matchen hade föräldrarna lagat MASSOR med mat, en hel buffé med allt man kan tänka sig. Idag har jag varit med min roomie och tittat på hennes systers hästshow, riktigt coolt måste jag säga. Var på en gård ute på landet och folk red omkring barbacka i cowboyhatt och käkade röda varmkorvar. Trodde jag hade hamnat i någon slags countryfilm. Efter det åkte vi och shoppade, och käkade buffalo wings till middag.

1 kommentar:

  1. Jag vill också vara med i en countryfilm, vara på hästshow och äta buffalowings! Har promenerat runt Lillsjön med Lizzi, druckit en öl på Sorbon (två!) och nu ätit middag med pappa på verandan. Det ÖSREGNAR!
    Lev livet Anna!

    SvaraRadera