torsdag 20 september 2012

Virginia

Vi befinner oss just nu på ett hotell i Virginia och har precis kommit tillbaka till hotellet efter att spelat match, vinst med 2-0! Vi spelade mot en skola som är ett militärinstitut, de var inte speciellt bra men helt klart muskulösa. Och kortklippta. Tydligen måste alla tjejer klippa av håret när de börjar. Det tyckte jag var lite knäppt, men jaaja. Jag spelade en stund i första halvlek och i andra, det är andra regler här så man får göra så många byten man vill och en spelare som blivit utbytt kan komma in igen. Jag gjorde en bra match så jag är nöjd och glad. Hittade ingen passande bild, så det blir en på laget för några veckor sedan när vi var ute och picknickade i skogen. Man kan se mitt lilla ljusa huvud sticka upp där  mitten.

1 kommentar:

  1. Ser ju ut som ni är på hajk! Är det inte fotboll ni ska spela! Kram från mig!

    SvaraRadera