söndag 7 oktober 2012

Community Service

Vad hände?? Vilka för 1000:an är det som läser min blogg? mina läsare ökade på en dag med typ 200% eller nått. Hade inte tänkt att skriva något men nu fick jag ju lite press på mig.
Fick ett mail här om dagen från vår RA (Recidance..(something?)) om att vårt rum inte fick godkänt på roomchecken. Måste tydligen hålla bättre ordning i rummet. Jag och min roommate skrattade bara åt mailet och tyckte att vi var lite rebelliska som inte städar allt för ofta men när vi fick höra att vi måste göra Community Service var det inte lika kul längre. Ska man inte ens få ha sitt rum ifred längre? Måste protestera, men jag spar det till en dag då jag känner mig lite aggressiv eller nått.


En tjusig bild jag tog från en buss i New York. 
Passar inte alls till inlägget men en fin bild för mycket kan ju inte skada. 

1 kommentar:

  1. Det blir till att plocka fram Reutans Hushållspraktikan för mamma har ju tydligen misslyckats med uppfostran igen! Du är galen!

    SvaraRadera