måndag 5 november 2012

Fullt med fest

Senaste dagarna har varit fyllda med biobesök, födelsedagsfirande och lite för mycket spenderande av pengar. På fredag kväll åkte jag och Alexis med Cydney hem, vi gick ut och åt och såg på film. På lördagen åkte vi iväg och körde med Cydneys motocross och fyrhjuling i skogen. Hade väldigt kul fram till att Alexis fick för mycket självförtroende och gasade på lite väl mycket, glömde att vi hade en kurva framför oss och bromsade i panik. Båda flög av och blev mosade av fyrhjulingen. Vi har bestämt oss för att vi kan skratta åt det om ca en månad eller så, när vi förhoppningsvis inte känner oss nerslagna längre. Kvällen spenderade vi full med festligheter som fortsatte hela söndagen med tårta.

Alexis och jag. Så himla coola. 



Idag är första träningen efter en veckas uppehåll. Har fortfarande träningsverk efter det jobbigaste fyspasset jag haft i hela mitt liv för en vecka sedan. Känns ju skönt att veta att det bara var början på vad som väntar i vår. Vi gjorde bland annat pull ups där man fick börja med att göra så många man klarade utan hjälp. Jag klarade sammanlagt 0 st. Istället för att dra mig upp över stången så hängde jag bara där. Jag tror nog problemet är att jag har så mycket muskler i resten av min kropp, att det blir för tungt för mina armar att klara av. Så måste det ju vara.

1 kommentar:

  1. Vet hur det känns. När man har så mycket muskler i kroppen att det är för tungt för armarna att bära upp. Så har det varit för mig i flera år.. Och värre blir det...Du är bäst!

    SvaraRadera