tisdag 20 november 2012

Thanksgiving

Thanksgiving lov och jag har åkt hem till mina släktingar som bor ca en halv timme från skolan. För 111 dagar sedan kom jag till Campbell för första gången, och det känns nu väldigt konstigt att jag ska vara borta från skolan i nästan en hel vecka. Låter inte mycket alls, men hela livsstilen är så intensiv och annorlunda från allt annat, att bara en dag på en annan plats får det att kännas som att man är iväg en månad. Senaste tiden har varit otroligt kul, och jag kan helt ärligt säga att jag inte märker skillnad på veckodag och helg. Eftersom kameran på min mobil knappt fungerar blir det inte så mycket bilder, men jag tar en från fb och lägger in, så det inte blir helt tomt.

Filmkväll med tjejerna inne i dormrummet. 
                                         

3 kommentarer:

  1. Då blir det till att prata med tomten. Han har säkert en mobil med sjysst kamera att dela ut till snälla barn...

    SvaraRadera
  2. Fest sju dagar i veckan menar du? Din bror (som vet allt) sa i går att du ska nog passa dig för att dricka alkohol och bli utslängd från clubar...Enl honom (som vet allt) kan du få både böter och fängelse. Hua!

    SvaraRadera
  3. Tomten har varit väldigt snäll senaste 18 åren så jag litar på honom! Ja men Oscar har nog rätt, samtidigt skulle det ju vara en upplevelse det med.

    SvaraRadera