torsdag 14 mars 2013

Friends med mina friends

Igår satt jag min vän Taylor inne på mitt rum och pluggade i 6 timmar i sträck. Tyckte det kunde vara roligt att skiva här bara för det är ju helt galet. 6 timmar??? vilka pluggisar va. 
Imorgon ska vi försöka prata med några som fixar med boende och sånt och fråga om vi kan få en lägenhet nästa år. Kan bli lite klurigt eftersom juniors och seniors är prioriterade, men vi har en plan såklart. Jag tänkte spela ledsen och förvirrad svensk som inte klarar av att bo i ett dorm med andra människor, och sen ska Ryann som bor i den lägenheten vi vill ha berätta hur viktigt det är för henne att den lägenheten hon bott i sina senaste två år hamnar i goda händer. Och jag och mitt sällskap har väldigt goda händer förstås. Håller på och fixar mitt schema för nästa år också, tror det är klart nu men ska bara få det godkänt av min mentor först. Kan hända att hon vill att jag ska ta någon dum historia klass eller nått sånt, men det har jag ingen lust med. Alla mina läsare (väldigt många ska ni veta) kan ju hålla tummarna på att hon är lite förståelig. Sååå med detta sagt kanske det har framgått att jag tänkte komma tillbaka i höst och stanna en termin till! Nu ska jag titta på Vänner med mina vänner. Hej hopp. 
 
Hade ingen ny bild så blir den här glada från i somras!
                             

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar