söndag 24 mars 2013

Långa nätter korta dagar

Wow, tiden går verkligen fort! Kan inte fatta att det är måndag i morgon igen. Om bara fem veckor är det sommarlov, och då har jag redan varit ett helt år på college. lite galet måste jag säga. I torsdags spelade vi match mot Willmington på hemmaplan, vi spelade bra och jag fick spela hela matchen som mittback. Efter matchen var det som vanligt Tailgate där våra fans (föräldrarna) hade lagat mat och stod och grillade i sina Campbell-kläder. Vi fick ledigt från fotbollen på fredagen så direkt efter våra lektioner åkte Jag, Cydney, Alexis, Taylor och Wade till Willmington för att fira Dylans födelsedag. Hade två roliga nätter ute på stan och två rätt sega dagar där vi låg inne och kollade på film. Vill ha sol så att vi kan börja gå till stranden snart! När vi kom tillbaka ikväll åkte jag och Cydney och handlade mat som vi "lagade till" inne på rummet. Lite klurigt när man bara har en mikro, men det funkade. I veckan som kommer har vi bara tre träningar, och sen på fredag är det "Good Friday", så alla är lediga. Hej från mig!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar