tisdag 12 mars 2013

Mexiko!!

Har kommit tillbaka till skolan efter en toppenvecka i Mexiko! Åkte dit och träffade mamma och pappa,  och sen lite senare under veckan kom Oscar ner också. Tiden gick alldeles för snabbt och det var som de andra gångerna jobbigt att säga hej då, men kul att vara tillbaka. Det är fortfarande väldigt mycket att göra i skolan, men bara 7 veckor tills sommarlov!  Sen sist jag skrev har vi spelat två till matcher och jag fick starta båda som mittback. En vinst och en förlust!
Idag har jag varit uppe och gymmat innan skolan och sen hade jag lektioner mellan 8-11. Ena lektionen slutade tidigare så jag hann med en liten 20 minuters nap innan jag skulle på Engelska. Helt klart välbehövlig. Nu sitter jag och väntar på att någon ska komma tillbaka till rummet så att jag kan få lunchsällskap!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar