måndag 17 mars 2014

Hej där

Sitter här på mitt rum och pluggar och tänkte att jag kunde skriva ett litet inlägg. Mest för att jag inte orkar lära mig fler av kaninens muskler. Och ådror och organ. Har dissekerat en kanin de senaste fyra veckorna och nu är det prov på allt. Skulle kunna lägga in en bild men det vore ju inte snällt mot känsliga läsare.

Vädret här kan inte riktigt bestämma sig så ena dagen är det 0 grader och nästa är det 20. Helgen var hur bra som helst, och jag tillbringade hela lördagen i solen med massa skojiga vänner. I morgon skulle det varit dags för våran andra match, men eftersom det är varning för snö blev den inställd. Ingen ordning någonstans.


Bild från i helgen då vi spelade King på gården. 
Man kunde ju tro att man var tillbaka på Norra Ängby skola. 


1 kommentar:

  1. Vad är det för hus i bakgrunden? Sådan skulle ni ju ha! Det är ingen ordning här heller. Snö och minusgrader igen och i förra veckan satt jag och solade på baksidan...

    SvaraRadera