måndag 25 januari 2016

Storm

Så den senaste veckan har det alltså varit världens snöstorm på hela östkusten, utom där jag är! Förutom 11 timmars strömavbrott mellan fredag och lördag har vi klarat oss undan all snö. Under strömavbrottet  kom Claire och Shelby hem till mig, Kine och Alexis och myste under filtar med tända ljus, kex och ost.

Igår gick jag med Claire och Christine till kyrkan, och efter det åt vi hamburgare och pommes på en restaurang ca 30 minuter från skolan. När jag kom in i restaurangen fick jag lite flashbacks till freshman year när jag kräktes efter en match och Todd, vår tränare, köpte läsk till mig på samma restaurang. Helt från ingenstans, men ett litet kul minne sådär. Kom tillbaka till skolan och tillbringade resten av dagen/kvällen med cellplugg.

Claire med kaffe och hamburgare efter kyrkbesök 

Med Kine och Irina på fest dagen efter strömavbrottet

3 kommentarer:

  1. Åhh läser först idag på bloggen (26 januari).Ett riktigt kontor och lunch som på jobbet. Du är BÄST!!! Nu ska jag kolla varje dag och fortsätt ha kul i massor!!

    SvaraRadera
  2. Hur kan det komma sig att Anna kommenterar när det är Sara???

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja det var lite konstigt.. du måste vara inloggad som mig på något sätt! Men det gör inget för jag visste ju att det var du :)

      Radera