tisdag 14 augusti 2012

Har äntligen skaffat mig en dator och kan skriva mitt första inlägg! Har tänkt att uppdatera med mobilen men har inte riktigt blivit av. Just nu sitter jag hemma hos min roommate och vi ska snart gå och lägga oss. Ska upp tidigt för att hinna tillbaka till skolan innan första träningen som är kl 10. Vår första sovmorgon på ett tag som vi förstör genom att sova 40 min från skolan men jaja. Måste dessutom vara där extra tidigt för att lägga in fotbollskläderna i torktumlaren innan träningen. Min tvättdag var egentligen för några dagar sedan men det råkade jag vara smart nog att glömma bort. Fick paniktvätta i sista sekund, hann inte torktumla och alla sprang runt i blöta kläder på träningen. Massa saker har hänt men hade inte tänkt att berätta allt nu. Jag har det bra iaf! Bjussar på en bild på fotbollslaget.

3 kommentarer:

  1. Den här bilden gör jag tapet av!

    SvaraRadera
  2. Det kommer fler bilder så se till att du inte tapetserar hela väggen på en gång!

    SvaraRadera
  3. Det går ju alltid att lägga en matta!

    SvaraRadera